block 44



står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
känslorna man gav
men kärleken är kvar

Min första kärlek jag minns jag var 14 år,
hon var den fina men sliter upp gamla sår
2 år sen flyttar hon ifrån mig tiden går kan
finnas stunder jag saknar dig
det var så bra men din mamma fick jobb i
stockholm känslorna blödde men var tvungen att
stoppa dom men efter kärleken föll jag ner till
mitt helvete in på behandling jag satt och grät i
häktet så många gånger jag svikit och blivit
sviken finaste känslan vi har är ju kärleken
jag va kriminell gjorde bort mig mussbruka otrohet
känslorna börja ljuga kärleken
kommer fram till mig sen går den alla tjejer och killar
har mist och fått den skönaste känslan men
samtidigt den värsta saknar att sakna, saknar att älska.

står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
känslorna man gav
men kärleken är kvar


ey jag sluter mina ögon och försöker glömma tiden med dig
men det svider i mig så säg känslan, kommer jag nånsin att glömma dig?
väntan, på att du kommer tillbaks till mig
vem skulle jag vara idag om inte du
varit där för mig och hållit ut?
burit det jag bar, glömt vem fan jag var
titta på mig nu - jag finns fan inte kvar
det var längesen men det sitter kvar
många minnen nu men utan svar
jag ser tillbaka på tiden med dig
sveken är här och dom håller i mig

står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
känslorna man gav
men kärleken är kvar

står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
känslorna man gav
men kärleken är kvar

det var längesen men det sitter kvar
många minnen nu men utan svar
jag ser tillbaka på tiden med dig
sveken är här och dom håller i mig

det var längesen men det sitter kvar
många minnen nu men utan svar
jag ser tillbaka på tiden med dig
sveken är här och dom håller i mig

står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
känslorna man gav
men kärleken är kvar

står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
känslorna man gav
men kärleken är kvar

ensam kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0