tjolahopp!


Tjena! , kom precis hem efter en lång dag .. först var jag på min gamla
skola och fixade lite saker , sen blev det att dra till stan och byta mössan
jag köpte , efter det åkte jag och städade lite... efter jag städat klart
vilket tog ett bra tag drog jag hem. Hade fått csn kortet så det blev att
fixa med de och aktivera det , sen ringde min kära vän adina och ville
träffas ett tag eftersom hon var för tidigt inne i stan. så blev att träffa
henne och så fick ja träffa niklas som jag inte träffat på sjukt länge
så det var kul! :) , nu sitter jag bara hemma och segar ska ta en dusch
när som hellst sen blir det att äta lite mat , senare kommer älsklingen
och då blir det vell o mysa me han puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0