R.I.P <3

29/6-2011
Lennie Frank


önskar du bara kunde komma tillbaka min vän du är sjukt saknad ska du veta,
du betydde mycket för väldigt många och du var alltid en sån glad person..
kommer ihåg i början när ja tyckte om dig jätte mycket och vi var med varann
hela tiden hade alltid så kul , kommer ihåg när du jag johanna och martin åkte ut till ett
ställle och ni skrek att det kom en hund efter oss så vi fick världens panik och trodde
de var sant så låste ni bil dörrarna hahah gud vad vi fick panik då. sen många
andra fina minnen .. men sen efter du var med om bilolyckan så hördes
vi knappts aldrig träffades bara en gång sen efter det träffade ja dig aldrig
och nu var du tvungen och försvinna helt , kan verkligen inte fatta att det
är sant vill bara att du kommer tillbaka för det är väldigt många som saknar dig
och skulle göra vad som helst för att du skulle kommat tillbaka
jag hoppas vi ses någon gång i framtiden min vän tills dess hoppas ja att
du har det bra , var du nu är... älskar dig min vän vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0