you are the best <3


Du är bäst!<3

Var med min älsk pälsk på stan sen gick vi runt lite
och så hitta vi ett par snygga jeans till min pööjk så han
köpte dom , tyckte dom passade aaas bra! :), sen hittade
han ett par nya skor med som var snygga.. vi åt även
polsk mat på stan för det var något i linköping med massa
från olika länder som sålde sina maträtter och mycket annat
sen gick vi runt lite iaf och kollade , så tog vi bussen lite senare
först till sjukan så Nicklas kunde byta skor o byxor sen till mig
ett tag så satt vi och tog lite kort o så hähä .. nu ligger jag
iaf i sängen ska nog sova när som sista skoldagen imorn
iallafall för denna vecka...


och i helgen är jag hos min bror så kanske inte kan skriva på bloggen
för på lördag ska vi till kolmården med :) pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0