R.I.P mina älskade vänner!

Jag saknar er så det gör ont ... varje dag tänker ja på er och önskar jag fick
det ogjort , bara önskar att ja kunde göra något så ni mådde bättre .. alltså
jag fattar inte två olika vänner tog livet på samma sätt och inte heller lång tid
emellan , jag vill bara skrika trodde aldrig det skulle hända er VARFÖR!!

Jag kommer aldrig få svar varför ni gjorde det vad ni tänkte eller så.
Jag vill uppleva minnena med er igen och skaffa nya men det går inte.


Jag hoppas ni har det bra mina älskade vänner jag kommer alltid minnas
er hur ni va som person!

saknade Lennie Frank och Stefan sandberg :(<333

ni förblir alltid i mina tankar och hjärta kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0