...

Det här är sjukt jag orkar inte lida, jag önskar att på morgondagen
ska du vara vid min sida. Saknaden är så stor jag orkar snart inte mera
dagarna som blir bara flera... ja önskar allt kunde bli som förr att de skulle vara
du och jag igen, jag kämpar och det känns som det bara blir svårare och svårare.
du var mitt allt förlåt om jag sårar dig, jag hoppas ja kan gå vidare men det är inget som
är lätt det är som ja har en stor klump i magen som aldrig försvinner tror aldrig det kommer
hända heller... kommer aldrig glömma första gången vi sågs den dagen vi blev tilsammans den
första kyssen , det är sjukt att det skulle bli såhär , men det är väl bara att acceptera det...


jag älskar dig ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0