.


saknar min älskling!<3

Började med att ja städade mitt rum plus båda ute platserna!
Sen började ja hjälpa ellen med hennes rum, och ja kan säga att
vi höll på i typ 3 timmar med hennes rum!! , helt sjuukt vad stökigt
det var.. men resultatet blev skitbra iallafall ! :D ,så nu får hon sova
i sitt rena rum ikväll höhö och jag i mitt såklart .. sen har ja lagat mat idag
med , blev laxfilé ,potatis och min kall sås :) .. sen hade vi grupp och
nu gick vi in på rummet.

Så nu ligger jag iallafall i min säng där ja har nytvättade sängkläder,
luktar aas gott och e as nice oh sova när de är nytvättat o så :D
sen nyduschad är man med.

Nu blir det att snacka med älskling lite i tele sen ska ja sova pöss pöss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0