älskar dig min syster och bästavän<3

Mitt liv är fan åt helvete idag åkte min syster som ja kallar henne
in på p21a .. ja kommer fan inte klara mig utan henne , hon har alltid
betytt som fan för mig och varit som en lillasyster för mig .. vet inte vad ja ska
ta mig till nu , bara gråter och gråter hela tiden .. även fast vi bråkat ellen ska du veta
att ja älskar dig något så otroligt mycket och du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

du är fan min andra halva utan dig är ja fan ingenting , snälla kom tillbaka och säg
att allt kommer bli bra .. önskar det bara var en mardröm , fan nu är du där i örebro
och kan tänka mig att du är vilsen oh rädd.. ja önskar ja kunde krama om dig så du bara
kunde må lite bättre .. alltså faan önskar de här aldrig hände dig , du ska fan inte vara på
ett sånt ställe du har fan inte förtjänat det .. älskade bästa syster kom bara hem igen.


ja kommer sakna dig natt som dag , och du kommer alltid finnas i mina tankar!!


Jag älskar dig min finaste andra halva du är helt enkelt bäst!!!<3


hahaha en skojj bild vi tog när vi hade tråkigt

kommer sakna dig ngt så otroligt mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0