boooring

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
då var jag 7 år .. minns faktiskt inte ^^

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
för ett år sen så var ja med kompisar gick i skolan osv

3) FEM SNACKS DU GILLAR
chips , naturgodis ,choklad ,lösgodis!
kom bara på dom

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
bäbä vita lamm hahaha
sofijah-du var så mkt
sofijah-du kom som en vind
medina-förlåter dig
medina- köpa min mamma ett hus

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
ja skulle göra så att min mamma skulle ha det bra

sen skulle ja köpa mig saker ja alltid velat ha

och åka utomlands

6) FEM DÅLIGA VANOR
ja dricker för mycket cola

ja måste alltid skölja av ett
glas typ 10 gg fast ja vet att det är rent

sen kommer ja fan inte på mer ^^

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

vara med familj oh vänner

boxas

köpa saker

mysa med min hund

retas med min syster

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
saker ja inte tycker om helt enkelt.. saker ja inte känner
mig bekväm i .. kan inte komma på något spec dierekt.
9) FEM FAVORITSAKER (att göra):
sitta vid datan

umgås med familj o vänner

spela spel

hålla på och smsa hela tiden

boxas

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

alla dom som har lust vet ingen speciell xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0