.

helluuu!

Hade möte förut och nu har vi bestämt att ja flyttar hem den
6e februari ääär helt överlycklig!!:D , men det kommer även bli
tråkigt att behöva säga hejdå till alla som har hjälpt mig så
mycket den här tiden jag varit här, och ett speciellt stort tack
till mina kontaktpersoner som funnits till hands hela tiden!


Ayya iallafall , åkte med sabina till ekholmen förut .. fanns inte ett skit
oh göra typ vi gick runt bara haha , sen hämtade personalen oss.
När jag kom hem så skrev jag ett brev till Ellen för hon fyller 16 år imorgon!

Så ett stort grattis till min älskade syster!♥
tråkigt bara att hon måste sitta på en
p12a på sin födelsedag .. ;/


Men så efter det så övningskörde ja en sväng , och kom hem för mer än en halv-
timma sen och nu ligger jag i sängen och ska strax sova!

men godnatt alla söta läsare pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0