sry

Hejsaan!

sry för dåligt uppdatering , men har inte haft tillgång till
data så mycket och haft en del och göra .. eftersom jag snart
flyttar hem till mamma då!.. är lite blandade känslor och så
och då kan det lätt bli att man inte orkar med så mycket annat!

Men iallafall idag kom jag hem till Mamma och så gick jag ut med min hund
och tog sedan ett varmt skönt bad! , sen kom macke hit en stund oh vi glodde
på paradise hotel.. ja kollade även efter smink på en asbillig sminksida!!, kan nog
tipsa er om det senare kanske ;) , Ska nog beställa en hel del nytt smink imorgon! :D


känner att det behövs en hel del nytt och slänga de gamla som e slitet och lite kvar i



Snart ska jag nog sova iallafall märkte att klockan är ganska mycket, ajaj !

pusspuss♥



hahaha gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0