yooo

Nu har jag data .. så nu kan jag blogga lite mera! :)


idag så vaknade jag vid 9 tiden .. gick upp och städade oh satte igång
min tvätt, sen åkte vi på rättegång ..


rättegången handlade alltså om ett inbrott dom här killarna gjorde på vårat
behandlingshem i sommar .. det började med att dom pratade lite sen förhörde dom
mig på vad som försvunnit från mitt rum , sen frågade dom frågor till dom som gjort
inbrottet och dom nekade allt och sa att dom inte kom ihåg ... man såg ju verkligen vad dom
satt och ljög man ville nästan bara garva ihjäl sig. Sen fick ja gå ut efter ett tag så då var det slut.


efter det åkte ja till behandlingshemmet och fixade klart den sista packningen och sen åkte jag hem,

Nu har ja precis varit med macke.. han åkte för typ en kvart sen. Och nu ska jag bara ta det lugnt
blir ett bad efter mamma har badat klart , sen blire oh sooova! :) , för imorn ska jag tillbaka till linköping
för att gå på ett läkarbesök angående min astma.


puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0